HTML

Soltvadkert

Célom Soltvadkert város önkormányzati képviselőjeként a munkámmal kapcsolatos ügyek ismertetése. Várom a lakosság hozzászólásait. Ha képviselői segitségre van szükség - bármivel kapcsolatban - írjanak a zsiklagyozo@gmail.hu címre. Tisztelettel: Zsikla Győző

Friss topikok

  • Lajos László Fekete: Majd ú gy járnak a szőlő ültetvényekkel is mint annak idején a tejelő szarvasmarha állomány csökk... (2019.09.22. 16:00) Javaslat a szőlőtermelők megmentésére
  • Magdolna Kugelman: Győző!Miért hagyatkozol szóbeszédre a borfogyással kapcsolatban?Miért nem kérdezel meg engem?Ponto... (2014.05.06. 19:40) Az olasz tablettás bor
  • dr rohonczy: A blogban leírt, az utak állapotával kapcsolatos megállapításaid tények.Ilyen minősíthetetlen álla... (2014.03.13. 18:31) Soltvadkerti rossz utak
  • Dalma Grosz: Maximálisan egyetértek Zsikla úrral. Bizony sokszor szembesültem már én is ezekkel a csúf virágágy... (2013.05.31. 08:33) Soltvadkerti virágok
  • samu69: Nem értek egyet a képviselő úrral. Én szeretek kerékpározni és nehogy már Ön mondja meg, hogy csak... (2012.12.16. 14:37) Rossz úton járunk!

Linkblog

Új utcanevek

2013.09.26. 15:12 Zsikla Győző

A nyári szünetet követő első testületi ülésen napirend előtt az önkormányzat kezelésében lévő utak rendben tartásának hiányosságaira hívtam fel a figyelmet. Már augusztusban egy rendkívüli összejövetel alkalmával kértem, hogy az önkormányzat cége a KOMSZOLG vágja ki az utak mentén növő bozótot, mert több helyen behajlik az út fölé és ez akadályozza a közlekedést. Elsősorban a Vadkerti Tóra vezető út vége felé találkozhatunk ezzel a jelenséggel. Az eltelt egy hónap alatt nem sikerült ezt a néhány órás munkát elvégezniük, ígéretet kaptam rá, hogy most megcsinálják. Szerintem a városgazdálkodással foglalkozó cégnek ezt figyelem felhívás nélkül is észre kellene vennie, hiszen az út ilyen szűkülete balesetveszélyes!

A testületi ülésen a lakosainkat leginkább érintő döntés a 8 utcánk nevének megváltoztatására irányuló előterjesztés volt.  Az Országgyűlés törvényben kötelezi az önkormányzatokat, hogy az olyan utca neveket meg kell változtatni, amelyek a XX. századi önkényuralmi rendszerek megalapozásához, vagy fenntartásához kapcsolhatók. Az előterjesztés szerint nálunk ezek a következő utcák:  Dimitrov, Engels, Gorkij, Koltói Anna,  Majakovszkij, Sallai, Úttörő, Zalka Máté. A törvényt végre kell hajtani. Gorkij és Majakovszkij esetében én az utcában lakókra bíznám, hogy kívánják-e a névváltoztatást. Szerintem sem az, hogy egy író orosz, sem az, hogy baloldali gondolkodású nem bűn. Az utóbbi miatt akár József Attilát és sok más kiváló írót és költőt is nemkívánatosnak lehetne nyilvánítani.  Az érintett utcában lakóknak jelentős feladat lesz a címüket a különböző nyilvántartásokban megváltoztatni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsiklagyozo.blog.hu/api/trackback/id/tr865534797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása