HTML

Soltvadkert

Célom Soltvadkert város önkormányzati képviselőjeként a munkámmal kapcsolatos ügyek ismertetése. Várom a lakosság hozzászólásait. Ha képviselői segitségre van szükség - bármivel kapcsolatban - írjanak a zsiklagyozo@gmail.hu címre. Tisztelettel: Zsikla Győző

Friss topikok

  • Lajos László Fekete: Majd ú gy járnak a szőlő ültetvényekkel is mint annak idején a tejelő szarvasmarha állomány csökk... (2019.09.22. 16:00) Javaslat a szőlőtermelők megmentésére
  • Magdolna Kugelman: Győző!Miért hagyatkozol szóbeszédre a borfogyással kapcsolatban?Miért nem kérdezel meg engem?Ponto... (2014.05.06. 19:40) Az olasz tablettás bor
  • dr rohonczy: A blogban leírt, az utak állapotával kapcsolatos megállapításaid tények.Ilyen minősíthetetlen álla... (2014.03.13. 18:31) Soltvadkerti rossz utak
  • Dalma Grosz: Maximálisan egyetértek Zsikla úrral. Bizony sokszor szembesültem már én is ezekkel a csúf virágágy... (2013.05.31. 08:33) Soltvadkerti virágok
  • samu69: Nem értek egyet a képviselő úrral. Én szeretek kerékpározni és nehogy már Ön mondja meg, hogy csak... (2012.12.16. 14:37) Rossz úton járunk!

Linkblog

A nagy letolás

2015.01.31. 20:01 Zsikla Győző

A januári testületi ülésen a belvíz miatt sürgettem intézkedéseket napirend előtt, valamint a költségvetési rendelethez javasoltam egy módosítást. Na, ez utóbbiból komoly vita kerekedett, az összes képviselő hozzászólt. Azt mertem ugyanis javasolni, hogy növeljük meg az orvosi ügyeletre szánt pénzt 8 millió forinttal és a második félévtől ebből indítsuk el helyben az orvosi ügyeletet. Mint az várható volt Homoki Pál és Dr. Pozsgai Boglárka támogatta, a többiek arra kerestek érveket, hogy miért nem lehet. A végén pedig a polgármesterünktől kaptam hideget-meleget, amiért ezt javasolni mertem. Szabálytalan, így nem lehet, huszonöt éve itt ül, de ilyen még nem volt. Ez nem igaz: a 2011-es költségvetést csak úgy fogadtam el, ha a vasútállomás melletti játszótér megvalósítására szerepel benne egy összeg. Akkor sikerült ezt elérnem és a játszótér meg is valósult. A többi kétségbeesetten összehordott ellenérv sem állja meg a helyét. A polgármesteri nagy letolás önmagában is ellentmondást tartalmaz: Először arról beszél, hogy a jelenlegi ügyeletet működtető cég vezetőjének meghallgatásából nem derül ki, hogy mennyibe kerülne a helyi ügyelet, majd később, arról, hogy ez a cég milyen költségvetést küldött ugyanerre. Talán nem is a kistérségi ügyeletet működtető cégtől kellett volna ajánlatot kérni az önálló ügyeletre, hiszen ő ellenérdekelt! Még az elmúlt év novemberében indítványoztam napirend előtt, hogy tűzzük ezt a kérdést napirendre, és több cégtől is kérjünk árajánlatot, ezt itt nézhetjük meg:

https://www.youtube.com/watch?v=9kVYxW_r3fk 7perc 00-kor kezdem az indítványt.

A mostani ülésen botrányosnak minősített javaslatom jelenleg itt látható: http://www.soltvadkertitv.hu/hirek.php?teendo=hirolvasas&hirid=270  

1óra 29 perc 21-kor kezdem, 1 óra 32perc 00-ig tart. Tehát a két perc 39 másodperces javaslatomra 25 perc vita után 1 óra 55 perc 25-től kapom a „nagy letolást”. Valóban tapasztalt képviselő vagyok, ezért elmondom, hogyan lehetne megvalósítani: Először eldöntjük, hogy akarjuk-e, ha igen több cégtől kérünk árajánlatot. A legjobb ajánlatot adót megbízzuk a megvalósítással, ennyi. A mostani javaslatom egy „keretösszeg” költségvetési biztosítása szokványos a költségvetésekben. Azért javasoltam, hogy ez az összeg ne legyen másra elköltve és ne lehessen később majd azt mondani, hogy a költségvetésbe nem fér bele.  Azonban a nem akarásnak nagy letolás a vége.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsiklagyozo.blog.hu/api/trackback/id/tr527127993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása