HTML

Soltvadkert

Célom Soltvadkert város önkormányzati képviselőjeként a munkámmal kapcsolatos ügyek ismertetése. Várom a lakosság hozzászólásait. Ha képviselői segitségre van szükség - bármivel kapcsolatban - írjanak a zsiklagyozo@gmail.hu címre. Tisztelettel: Zsikla Győző

Friss topikok

  • Lajos László Fekete: Majd ú gy járnak a szőlő ültetvényekkel is mint annak idején a tejelő szarvasmarha állomány csökk... (2019.09.22. 16:00) Javaslat a szőlőtermelők megmentésére
  • Magdolna Kugelman: Győző!Miért hagyatkozol szóbeszédre a borfogyással kapcsolatban?Miért nem kérdezel meg engem?Ponto... (2014.05.06. 19:40) Az olasz tablettás bor
  • dr rohonczy: A blogban leírt, az utak állapotával kapcsolatos megállapításaid tények.Ilyen minősíthetetlen álla... (2014.03.13. 18:31) Soltvadkerti rossz utak
  • Dalma Grosz: Maximálisan egyetértek Zsikla úrral. Bizony sokszor szembesültem már én is ezekkel a csúf virágágy... (2013.05.31. 08:33) Soltvadkerti virágok
  • samu69: Nem értek egyet a képviselő úrral. Én szeretek kerékpározni és nehogy már Ön mondja meg, hogy csak... (2012.12.16. 14:37) Rossz úton járunk!

Linkblog

Soltvadkerti Vízmű élt 2012. június 30-ig

2012.04.29. 16:41 Zsikla Győző

 Úgy tűnik minden akadály elhárult, hogy az Evangélikus Egyház átvegye iskolánkat, ezzel megússzuk annak államosítását. Azonban elveszítettük a vízművünket is! Az április 25-i Képviselő-testületi ülésen az Önkormányzati Vízművet a többség megszüntette. Nem önszántából, hanem kényszer alapján. Ugyanis olyan jogszabályokat fogadott el a kisvállalkozások nagy támogatójának feltüntettet fideszes többség, hogy kisvízművek a jövőben nem működhetnek. Hiányoltam, hogy a két soltvadkerti  fideszes  képviselő: Font Sándor és Kerényi János, miért nem jött el a testületi ülésünkre és nem magyarázták el, hogy miért támogattak ilyen jogszabályt. Bár a vízmű irányítását bíráltam sokat, szerintem voltak pazarlások, amelyekről itt a blogon írtam, így is nyereséges volt. Az elmúlt években kb. húsz millió forintos tartalékkal rendelkezett (ez volt az egyik oka, hogy nem támogattam a nagyobb díjemeléseket). Megérteném, ha azt mondanák, hogy a lakosság érdekében így lesz jobb, mert olcsóbb lesz a víz, de az új üzemeltető azt monda, erre ne számítsunk, a vízdíj emelkedni fog.  2012. június 30-tól  Kőrösvíz Kft. az új üzemeltető. A Kőrösvíz Kft-ben így - tizenöt millió forint apport ellenében -Soltvadkertnek kb. 20 % tulajdona lesz. Az eddigi keceli vízmű igazgatója fogja majd a vadkerti ügyeket irányítani. Tiltakozásul tartózkodtam a szavazáson, de jeleztem,ha szavazatomon múlna a dolog kénytelen lennék megszavazni. Arra a kérdésre, hogy mi lesz, ha nem szavaznánk meg, azt a választ kaptam, hogy kirendel a Kormány egy vezetőt, és a vízművet tulajdonjogilag is elveszítjük. Ez ám a demokrácia!  Komlósi György a Kőrösvíz Kft. ügyvezető igazgatója, ő volt az igazgatója annak a cégnek is, amelyből a rendszerváltás után a vadkerti vízmű kivált. Nagyságrendileg a helyi ügyek döntési lehetőségének felét veszíti el testületünk az iskola és a vízmű irányításának megszűnésével. Ez a helyi demokrácia leépítése! Nem hiszem, hogy hosszútávon jobb lesz, ha a helyiek helyett vidékiek fognak dönteni a helyi kérdésekben és ők mondják majd meg, hogy nekünk mi a jó. A helyi képviselők itt élnek a lakosok közt, nagy disznóságot nem mernének elkövetni a szavazóikkal szemben, mert leváltanák őket! Lehet, hogy ezért veszik el egyre több területen tőlünk a döntés jogát?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsiklagyozo.blog.hu/api/trackback/id/tr234479489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása