HTML

Soltvadkert

Célom Soltvadkert város önkormányzati képviselőjeként a munkámmal kapcsolatos ügyek ismertetése. Várom a lakosság hozzászólásait. Ha képviselői segitségre van szükség - bármivel kapcsolatban - írjanak a zsiklagyozo@gmail.hu címre. Tisztelettel: Zsikla Győző

Friss topikok

  • Lajos László Fekete: Majd ú gy járnak a szőlő ültetvényekkel is mint annak idején a tejelő szarvasmarha állomány csökk... (2019.09.22. 16:00) Javaslat a szőlőtermelők megmentésére
  • Magdolna Kugelman: Győző!Miért hagyatkozol szóbeszédre a borfogyással kapcsolatban?Miért nem kérdezel meg engem?Ponto... (2014.05.06. 19:40) Az olasz tablettás bor
  • dr rohonczy: A blogban leírt, az utak állapotával kapcsolatos megállapításaid tények.Ilyen minősíthetetlen álla... (2014.03.13. 18:31) Soltvadkerti rossz utak
  • Dalma Grosz: Maximálisan egyetértek Zsikla úrral. Bizony sokszor szembesültem már én is ezekkel a csúf virágágy... (2013.05.31. 08:33) Soltvadkerti virágok
  • samu69: Nem értek egyet a képviselő úrral. Én szeretek kerékpározni és nehogy már Ön mondja meg, hogy csak... (2012.12.16. 14:37) Rossz úton járunk!

Linkblog

A gyanú árnyéka

2019.07.27. 15:16 Zsikla Győző

Május 28-án reggel 6 óra után felhívott édesapám menjek gyorsan, mert pénzügyőrök kopogtattak be hozzájuk, házkutatásra hivatkozva. Rögtön mentem, a házkutatásról szóló végzést átadták, amelyben az állt, hogy “azonosított” forrásból származó információk szerint ebben a házban illegális tevékenység folyik. Édesapám pincéjében tartom a boraimat, tehát érintett vagyok. A pénzügyőrök átvizsgálták a házat és mintát vettek a boromból. Amikor elmentek apám könnyes szemmel mondta: “87 éves vagyok, életemben még szabálysértést sem követtem el, most pedig fegyveres egyenruhások kutakodnak a házamban, mit szólnak a szomszédok, ismerősök? Édesapám bottal alig bír a szobából kijönni, mit követhetne el? A gazdák a szőlőt  földre szüretelik, 60 ft/kg-ot vagy még alacsonyabb felvásárlási árat jósolnak, mi értelme lenne másból készíteni a bort? Én nem egy BT. vagy KFT mögé bújva borászkodom!  A házammal, egész életem munkájával állok a borom mögé, ezt kockáztatnám a semmiért?

Nem szívesen foglalkozom ezzel az üggyel, de rákényszerülök! Először az bosszantott, hogy idős és beteg szüleimet zaklatták. Már majdnem túltettem magam a dolgon, amikor feleségem azt meséli, hogy az egyik ismerősünk felhívta, hogy tényleg bevitték-e  Győzőt előzetesbe? Kisvárosban élünk, gyorsan terjednek a hírek és az álhírek is! Igen lehet, hogy nem véletlen, hogy az önkormányzati választás előtt történik mindez... Mintha valaki, vagy valakik a lejáratásomra törekednének. Akit érdekel annak írom, hogy semmi szabálytalanságot vagy törvénytelen dolgot nem követtem el és nem is tervezem. Jegyzőkönyvek és hét oldalas szakértői vélemény bizonyítja, hogy jó minőségű, szőlőből készült bort árusítunk!  A vizsgálatok 82 ezer forintba kerültek az államnak, másra nem kellene ez a pénz? Miért nem a bejelentő fizet, ha hamisan vádol? A pénzügyőrök, maximálisan korrektül jártak el a lehetőségeiken belül, a bejelentő nevét azonban nem árulták el. Ügyvédem szerint a bíróságnak ki kell adniuk. A rágalmazás, vagy hamis vád elkövetőjét egy jogállamban nem védheti a hatóság! Jövő héten megteszem a feljelentést a Bíróságon a rágalmazóval szemben. Feljelentem, mert rosszhiszeműen járt el: rám küldte a hatóságot, hátha találnak valamit és jól megbüntetnek. Elég bonyolult adminisztrációt kell vezetni, ha valami elmarad, vagy rossz sorba írom, már lehet is büntetni, de még ez is rendben volt! Közben véletlen, vagy nem, de elindul egy suttogó propaganda, találgatás: Házkutatás volt, egyenruhások szállták meg a házat, valamit biztos elkövettek... Azért tartom aljasnak ezt a történetet, mert a termelői borkiméréssel egyrészt segíteni akarok magunkon, de irányt is szeretnék mutatni a szőlőtermelőknek, akik most nagyon nehéz helyzetben vannak. Ezt az ügyet akarja az ismeretlen elbuktatni, illetve akár ezen az áron is engem lejáratni. Nem hagyom! Vevőinket továbbra is várjuk, borunk minősége jó és folyamatosan ellenőrzött!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsiklagyozo.blog.hu/api/trackback/id/tr8014982668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása