HTML

Soltvadkert

Célom Soltvadkert város önkormányzati képviselőjeként a munkámmal kapcsolatos ügyek ismertetése. Várom a lakosság hozzászólásait. Ha képviselői segitségre van szükség - bármivel kapcsolatban - írjanak a zsiklagyozo@gmail.hu címre. Tisztelettel: Zsikla Győző

Friss topikok

  • Lajos László Fekete: Majd ú gy járnak a szőlő ültetvényekkel is mint annak idején a tejelő szarvasmarha állomány csökk... (2019.09.22. 16:00) Javaslat a szőlőtermelők megmentésére
  • Magdolna Kugelman: Győző!Miért hagyatkozol szóbeszédre a borfogyással kapcsolatban?Miért nem kérdezel meg engem?Ponto... (2014.05.06. 19:40) Az olasz tablettás bor
  • dr rohonczy: A blogban leírt, az utak állapotával kapcsolatos megállapításaid tények.Ilyen minősíthetetlen álla... (2014.03.13. 18:31) Soltvadkerti rossz utak
  • Dalma Grosz: Maximálisan egyetértek Zsikla úrral. Bizony sokszor szembesültem már én is ezekkel a csúf virágágy... (2013.05.31. 08:33) Soltvadkerti virágok
  • samu69: Nem értek egyet a képviselő úrral. Én szeretek kerékpározni és nehogy már Ön mondja meg, hogy csak... (2012.12.16. 14:37) Rossz úton járunk!

Linkblog

Az Evangélikus Ovi kérelme

2018.06.03. 16:16 Zsikla Győző

Az Evangélikus Ovi kérelemmel fordult az Önkormányzatunkhoz, hogy szeretnék az óvoda udvarát felújítani Kb. 16 millió forintért, ehhez kérnek 6 milliót tőlünk. Szerintem egy kicsit túlzó az elképzelésük: Ha nem lesz hidegházi veteményes, meg vakondháló vagy gumiszőnyeg az udvaron, attól még jó nevelő munkát végezhetnek. A napelemes udvari lámpát a gyepszőnyeget és az öntözőrendszert, vagy az új játékot teljesen elfogadhatónak tartom. Ez a véleményem, de ez az ő dolguk, semmi közöm hozzá! A kért hat millióval szemben a képviselők 1 millió támogatást szavaztak meg. Én módosító indítványként 2 milliót javasoltam, egyedül maradtam. (Mint a régi szép időkben.) Homoki lelkész úr érintettség miatt nem vett részt a szavazásban. Tehát jelzem az elképzelésüket én is túlzónak tartom, de évtizeden keresztül Önkormányzatunk évi két millió forinttal támogatta ezt az óvodát, mondván: Oda is vadkerti gyerekek járnak. Körülbelül az önkormányzati óvodáink gyermeklétszám arányosan ennyi támogatást kapnak tőlünk. Most pedig az az érv: Jó állnak anyagilag, nincsenek rászorulva. Örüljünk neki! Katolikusként semmi irigység nincs bennem, főleg azért, mert bármely felekezethez tartozó óvodást felvesznek. De ha régen járt, akkor most is, ez nem szociális támogatás, hogy rászorultság alapon ítéljük oda! Az, hogy nincs rá pénzünk, az meg komolytalan érv azok után, hogy mindenki más megkapta a szokásos  támogatást, pont nekik nincs pénz? Az óvoda fenntartás kötelező önkormányzati feladat, ha az Evangélikus Egyház nem épített több száz millió forintért óvodát és nem tartaná fenn, akkor az önkormányzatunknak az sokkal többe kerülne, mint évi kétmillió. Mi történhetett? Eddig Soltvadkerten az Evangélikus Óvoda volt Polgármester Úr beszédeiben a követendő minta, most meg fekete bárányok lettek? Megkaptam, hogy ezzel a véleményemmel elkezdtem a kampányt, de nem! Az még korai lenne! Ha egyáltalán elkezdem szólni fogok előtte...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsiklagyozo.blog.hu/api/trackback/id/tr714020606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása